Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

contact: info@tifantex.ro 

Rucsac pentru drumeție 25L

3005E5

Cena predtým 109,00 Lei
Cena 89,90 Lei
Stoc DA > 5 buc
Acţiune
Produs top

Hanorace de camuflaj pentru bărbați

2731E5

Pret inainte de reducere 125,00 Lei
Cena 100,00 Lei
Stoc DA > 5 buc
Acţiune
discount 20 %

Rucsac pentru copii

3005E6

Cena predtým 109,00 Lei
Cena 89,90 Lei
Stoc DA > 5 buc
Acţiune
Produs top

Contact

TifanTEX s.r.o.
info(a)tifantex.ro



1. Termeni și condiții generale

Toate comenzile plasate prin intermediul magazinului online www.tifantex.ro sunt obligatorii pentru ambele părți contractuale. Vânzătorul este:
TifanTEX s.r.o. 951 36 LEHOTA, str. Hlavná 623. Lehota pri Nitre
Toate reclamațiile, ridicările personale și reclamațiile procesăm la această adresă.

CUI: 45955824
CIF: 2023161525
COD TVA: SK2023161525
Mail: info@tifantex.ro

Cont bancar: 5052372650/0900, IBAN: SK38 0900 0000 0050 5237 2650 (Rugăm clienții - nu achitați prin transfer bancar înainte de emiterea facturii) Judecătoria Nitra, dep. Sro. Număr: 28004/N

Un cumpărător este o persoană fizică sau juridică care comandă bunuri sau servicii în magazinul online de pe site-ul www.tifantex.ro și încheie un contract cu vânzătorul la distanță prin intermediul comunicării la distanță, inclusiv, dar fără a se limita la telefon, comunicare electronică (în continuare e-mail) sau prin interfață web.

Autoritatea de supraveghere:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
(Inspectorat al comerțului Slovac) (SOI)
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, Staničná 9, 94901 Nitra
(Inspectoratul SOI pentru regiunea Nitra, Staničná 9, 94901 Nitra)
Telefon: 037/7720001, Fax: 037/7720024

Vânzarea de bunuri prin internet este reglementată de Legea nr. 102/2014 Col. privind comerțul electronic, în forma în vigoare.

Legea privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și asupra modificării unor legi. Potrivit acestei legi, contractul se încheie atunci când consumatorul primește de la vânzător o confirmare a comenzii bunurilor după alegerea acestora din oferta de pe internet, adică de la distanță. 

Contractul se încheie pentru minim 24 de luni calendaristice, adică durata normală a garanției produsului, cu excepția cazului în care se prevede altfel pentru un anumit produs, adică mai mult de 24 de luni calendaristice (garanție extinsă). Toate comenzile plasate prin magazinul online al acestui vânzător sunt considerate obligatorii. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorului i se va cere să bifeze căsuța pentru a confirma că a citit acești termeni și condiții generale, că înțelege pe deplin conținutul acestora și că este de acord cu aceștia. Termenii și condițiile generale în cauză se vor aplica tuturor contractelor de vânzare între cumpărător și vânzător, care se încheie prin intermediul magazinului online sub formă de contract la distanță și tuturor relațiilor rezultate din acestea.

2. Cu se achiziționează 

Clientul sau cel care comandă alege un anumit produs/produse din oferta vânzătorului. Fiecare produs are propria sa descriere specială a proprietăților în funcție de care cumpărătorul decide să cumpere produsul. Vânzătorul este plătitor de TVA. Pentru fiecare produs sunt indicate prețurile fără TVA și cu TVA (+ 20% taxa pe valoarea adăugată) si se aplica pentru fiecare produs separat. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile în funcție de posibilele promoții sau vânzări. Prețurile produselor sunt afișate fără taxe de livrare. Dovada vânzării la distanță este factura, care servește și ca bon de livrare și de garanție și se livrează la adresa de e-mail furnizată de cumpărător. În cazul în care cumpărătorul nu furnizează o adresă de e-mail, acest document este inclus direct în colet împreună cu marfa.

Produsele se pot comanda fără oprire 24 de ore pe zi. Pentru achiziționare nu este necesară înregistrarea, dar vă va ușura cumpărăturile în viitor.

3. Comanda

Mărfurile se comandă introducând numărul de bucăți și apoi apăsând butonul CUMPĂRĂ. Mărfurile sunt plasate automat în coș, care poate fi vizualizat apăsând pictograma coș din dreapta sus. Pe pagina COȘUL, puteți ajusta suplimentar numărul de articole, să introduceți o notiță, de ex. combinație de culori, tip și altele, selectați modalitatea de livrare si apăsați COMPLETARE DATE LIVRARE (COMANDĂ), completați formularul cu date personale, tel. număr, e-mail și adresa de livrare, bifați căsuța cu acordul prelucrării datelor cu caracter personal ți vă puteți exprima dezacordul cu trimiterea chestionarului de satisfacție în cadrul programului Heureka (Compari) - Client verificat, în final apăsați TRIMITEȚI COMANDA. După trimitere această comandă va fi înregistrată. Ulterior, veți primi o confirmare a înregistrării comenzii pe e-mailul pe care l-ați furnizat. Plasând comanda clientul se angajează să achite comanda. Această informație este afișată lângă butonul „Trimiteți comandă” și astfel cumpărătorul este obligat să plătească prețul pentru aceasta după trimiterea comenzii.

4. Anulare comandă și returnare

Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a indica un motiv în ziua emiterii acesteia, sau în ziua următoare, prin e-mail sau telefon. Acceptarea anulării comenzii va fi confirmată cumpărătorului prin e-mail sau telefonic. Cumpărătorul poate returna mărfurile fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la cumpărare. Bunurile nu ai voie să fie deteriorate. În cazul în care comanda a fost deja achitată, dar cumpărătorul dorește totuși să anuleze comanda, este necesar să se trimită informații despre contul bancar al cumpărătorului, la care i se va trimite înapoi suma plătită pentru comandă. Nu percepem taxe sau penalități pentru anularea unei comenzi.

În conformitate cu art. 8 din Legea 102/2014., consumatorul (cumpărătorul) poate returna bunurile achiziționate în magazinul nostru online fără a indica un motiv în termen de cel mult 14 zile lucrătoare de la primire. În acest caz, consumatorului (cumpărătorului) i se returnează întreaga sumă facturată pentru produs. După primirea mărfii, cumpărătorul are dreptul să le despacheteze și să le testeze într-un mod similar ca atunci când cumpără într-un magazin fizic, în măsura în care este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea mărfii. Consumatorul (clientul) este responsabil pentru orice reducere a valorii bunurilor. Testarea nu înseamnă începerea utilizării produsului și returnarea lui vânzătorului după câteva zile. Prevederile prezentei părți nu se aplică în mod expres persoanelor juridice și persoanelor fizice - antreprenori precum și persoanelor fizice - neîntreprinzători care nu îndeplinesc definiția din Legea nr. 108/2000. Cheltuielile de transport pentru returnarea mărfurilor sunt plătite de cumpărător dacă produsul a îndeplinit în totalitate cerințele de calitate și nu a fost defect. Bunurile trebuie returnate la adresa: TifanTEX s.r.o. 951 36 LEHOTA, str. Hlavná 623. Lehota pri Nitre. Bunurile au voie să fie deteriorate sau valoarea lor scăzută în orice alt mod.

În cazul în care cumpărătorul reziliază contractul și livrează vânzătorului bunuri cu valoare redusă care sunt uzate, deteriorate sau incomplete, cumpărătorul va rambursa vânzătorului costurile suportate în legătură cu repararea bunurilor și restaurarea acestora la starea lor inițială (dacă este posibilă). Dacă nu este posibilă returnarea bunurilor în starea inițială, marfa va fi returnată cumpărătorului, fără dreptul de a rambursa prețul de achiziție, iar cumpărătorul va plăti costurile asociate retrimiterii mărfii. Vânzătorul nu va accepta bunurile returnate prin plata ramburs la livrare. Vă recomandăm să asigurați mărfurile expediate. Prețul bunurilor va fi returnat cumpărătorului după verificarea lor în cel mult 15 zile, de la rezilierea contractului, prin transfer bancar.

În cazul în care cumpărătorul achiziționează bunuri într-un set promoțional/la reducere, întregul set trebuie trimis înapoi pentru returnarea sau schimbarea mărfurilor. Nu este posibilă împărțirea setului sau modificarea compoziției acestuia. În cazul returnării unui set incomplet, degradat, deteriorat, murdar sau folosit, vânzătorul va anunța imediat cumpărătorul despre piesa/piesele lipsă/deteriorate. În cazul în care cumpărătorul nu livrează părțile rămase din marfa/setul nici după ce a solicitat vânzătorului, marfa va fi returnata cumpărătorului, fără dreptul la rambursarea sumei de achiziție, în plus, cumpărătorul va plăti costurile asociat cu retrimiterea mărfurilor.

În conformitate cu art. 12 alin. 5 din legea mai sus menționată, clientul nu poate rezilia contractul, al cărui obiect sunt:

• prestarea serviciului, dacă serviciul a început să fie efectuat cu acordul clientului înainte de expirarea perioadei pentru rezilierea contractului
• vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale clientului sau bunuri destinate special unui client, sau bunuri care, datorită caracteristicilor lor, nu pot fi returnate

Unele tipuri de bunuri sunt vândute de vânzător ca fiind deteriorate - nefuncționale. Pentru acest tip de marfă, care este nefuncțională sau deteriorată, nu este oferă garanția. Cumpărătorul este anunțat înainte de a cumpăra astfel de bunuri în descrierea produsului respectiv cu fotografii atașate.

5. Livrare mărfuri

Bunurile comandate vor fi trimise la adresă indicată în termen de 48 de ore, dacă nu se specifică altfel în coș. Doar în zile lucrătoare. Dacă din orice motiv nu este posibilă procesarea comenzii în termen de 3 zile, vă vom informa despre asta prin telefon sau e-mail. Comenzile primite până la ora 10:00 vor fi procesate în aceeași zi și trimise dacă este zi lucrătoare. Marfa se livrează prin FAN Courier. Livrarea coletului variază de la 1 până la 3 zile lucrătoare, dacă nu se specifică altfel în coș, din momentul trimiterea comenzii către cumpărător de la sediul vânzătorului.

Vânzătorul se angajează:

• să livreze cumpărătorului tipul și cantitatea bunurilor comandate la prețul de achiziție și în condițiile de plată care se aplică în ziua expedierii comenzii
• să livreze cumpărătorului bunurile ambalate corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului

Vânzătorul nu este responsabil pentru:

• livrarea întârziată a mărfurilor cauzată de o adresă incorect furnizată a destinatarului
• livrarea întârziată a mărfurilor cauzată de firma de livrare

Cumpărătorul se angajează:

• să preia marfa comandată, să verifice dacă ambalajul este intact
• să achite prețul integral pentru mărfuri și în conformitate cu termenii de plată valabili în ziua trimiterii comenzii

În cazul în care cumpărătorul nu preia bunurile (pe baza comenzii), vânzătorul își rezervă dreptul de a pretinde despăgubiri pentru prejudiciul rezultat. În cazul în care cumpărătorul nu ridică bunurile la prima livrare și solicită o re-livrare a mărfii, acesta este obligat să plătească costurile primei și re-livrării mărfii. În funcție de natura tranzacției (suma, preț, tip de produs, costuri de transport, distanță etc.), vânzătorul are dreptul, în special pentru un preț mai mare de 150 €, să ceară cumpărătorului să autorizeze comanda într-un mod credibil, de ex. prin telefon, e-mail sau în scris. În cazul refuzului autorizării de către cumpărător, operatorul consideră comanda ca fiind invalidă.

6. Metoda de livrare și condiții de plată

Clientul alege metoda de livrare și plată în „coș”. Costurile de livrare sunt plătite de cumpărător și sunt după cum urmează (dacă nu se specifică altfel în coș):

Metoda de livrare - Suma cu TVA - FAN Courier - 40 Lei
Metoda de plată:  Plata ramburs la livrare - 0 Lei

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețul de livrare în timpul promoțiilor „livrare gratuită”. Atunci prețul pentru livrare și, de asemenea, limitele pentru livrarea gratuită pot să difere. Vânzătorul informează despre promoții prin e-mail sau printr-o fereastră pop-up pe site-ul vânzătorului. Vânzătorul nu percepe alte taxe pentru livrare sau ambalare, doar cele enumerate aici sau în coș la plasarea comenzii.

- Plată cu card, butoane de plată bancară - furnizor compania ComGate Payments, a.s

Plata cu cardul

Plata cu cardul are loc imediat folosind gateway-ul de plată Comgate. Această metodă de plată este 100% sigură și cu o plată reușită, mărfurile sunt plătite imediat. La plasarea unei comenzi, veți fi redirecționat automat către o pagină de plată securizată, unde introduceți detaliile exacte ale cardului dvs. și, după completarea detaliilor, trimiteți plata. După o plată reușită, veți fi redirecționat automat către site-ul web al comerciantului (site-ul nostru) și veți fi informat despre procesarea cu succes a plății și a comenzii.

Butoane de plată bancară

Această metodă de plată este similară cu plata cu cardul, diferența este că atunci când trimiteți comanda, veți fi redirecționat pe site-ul băncii alese, către internet banking. După autentificare, ar trebui să vedeți un formular de transfer bancar prestabilit, pe care trebuie doar să îl trimiteți / plătiți / semnați. După o plată reușită, veți fi redirecționat automat către site-ul web al comerciantului (site-ul nostru) și veți fi informat despre procesarea cu succes a plății și a comenzii.

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

7. Condiții de garanție 

Bunurile sunt supuse unei perioade de garanție de 24 de luni, care începe din ziua primirii mărfurilor. Garanția se aplică defectelor de fabricație demonstrabile cauzate de producător. Garanția nu acoperă defectele cauzate de utilizarea și îngrijirea necorespunzătoare a bunurilor cauzate de cumpărător. De asemenea, garanția nu acoperă uzura normală a bunurilor cauzată de utilizarea acestora. Condițiile de garanție respectă prevederile Codului civil nr. 40/1964. cum a fost modificată. Perioada de garanție este de 24 de luni, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru anumite bunuri (garanția extinsă înseamnă 24 de luni sau mai mult) și începe din ziua în care bunurile sunt primite de către cumpărător. În cazul schimbării bunurilor cu unul nou, perioada de garanție pentru bunurile noi începe din nou din momentul primirii. Dacă o piesă defectă acoperită de garanție este înlocuită, începe o nouă perioadă de garanție de 24 de luni pentru piesa respectivă. 

Garanția se anulează dacă mărfurile sunt deteriorate prin utilizarea neprofesională sau alt tratament incorect, inclusiv intervenția de service neprofesională. Perioada de garanție pentru toate persoanele care utilizează produsul în scopuri comerciale este stabilită la 12 luni calendaristice. Returul se realizează prin completarea unui protocol de reclamație și trimiterea ulterioară a mărfurilor înapoi la adresa noastră și îndeplinirea condițiilor de reclamație de la punctul 8, unde este indicată și adresa pentru reclamație sau retur.

Pentru descărcare: Protocol de reclamație

Notă: La returnarea mărfurilor, este necesar să atașați factura originală - dovada achiziției. Dacă nu știți să descărcați sau să completați protocolul de reclamație, este suficient să atașați factura originală, pe care puteți scrie de mână ceea ce vă doriți. În cazul unui retur, vă rugăm să scrieți și numărul de cont unde vă vom trimite banii pentru mărfurile returnare.

8. Condiții de reclamație

Înaintea ridicării și achitării comenzii, recomandam cumpărătorului să verifice la fața locului dacă coletul (comanda) nu este deteriorat. În caz de deteriorare serioasă (ambalaj rupt, deformări și alte daune extinse), vă recomandăm să nu preluați comanda.

În caz de reclamație: Pachetul trebuie să fie ambalat corespunzător și să conțină: bunuri reclamate inclusiv accesorii, descrierea defectului și datele de contact ale cumpărătorului - numele și prenumele, sau detaliile companiei/persoană fizică - antreprenor, adresa de retur, numărul de telefon, email. Mărfurile trebuie trimise fie ca pachet, fie ca scrisoare recomandată prin poștă la această adresă: TifanTEX s.r.o. 951 36 LEHOTA, str. Hlavná 623. Lehota pri Nitre . La trimiterea coletului cu plata ramburs, acesta nu va fi acceptat. Recomandăm asigurarea coletului. Bunurile reclamate trebuie livrate nedeteriorate mecanic, fără intervenții neprofesionale. Vânzătorul plătește taxa de retur, după procesarea unei cereri legitime.

Vânzătorul este responsabil pentru defectele sau deteriorarea produsului în cazul în care apare un defect al produsului în perioada de garanție și astfel cumpărătorul are dreptul de remedierea defectului. În cazul în care defectul produsului este ireparabil, furnizorul va înlocui produsul defect cu unul nou, sau după un comun acord - cu un produs de alt tip, cu plata suplimentară sau rambursarea diferenței de preț.

Reclamația nu poate fi aplicată dacă defectul a fost cauzat:

• uzura mecanică naturală sau excesivă
• contaminarea mărfurilor sau a pieselor acesteia din cauza neglijenței întreținerii
• folosirea mărfurilor în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității, efectelor chimice și mecanice ale mediului în care se află mărfurile
• manipularea mărfurilor de către o persoană neautorizată (reparații sau modificări neprofesionale)
• când produsul este utilizat cu încălcarea instrucțiunilor de utilizare
• garanția nu se aplică nici în cazul daunelor cauzate de un eveniment natural, dezastru natural, daune violente, condiții meteorologice sau funcționare în condiții extreme și neobișnuite

Toate reparațiile în garanție revendicate legal sunt gratuite, inclusiv costul livrării bunurilor reparate către cumpărător. În conformitate cu art. 598 din legea 40/1964 (Codul civil) cu modificările ulterioare, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate în legătură cu exercitarea drepturilor de răspundere pentru defecte. Vânzătorul va decide asupra reclamației cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului sau serviciului, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul de a rezilia contractul sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou. Vânzătorul va înștiința cumpărătorul despre gestionarea reclamației fie prin telefon, fie prin e-mail și va trimite marfa la adresa cumpărătorului pe cheltuiala sa. Perioada de garanție pentru bunurile oferite este de 24 de luni, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție mai lungă pentru bunuri, și începe din ziua în care bunurile sunt primite de către cumpărător.

După rezolvarea reclamației, bunurile reparate sau noi vor fi trimise cumpărătorului. Prin depunerea unei reclamații, perioada de garanție se prelungește cu durata reclamației. Dacă reclamația a fost soluționată prin înlocuirea mărfurilor cu una nouă în termenul legal de garanție, atunci perioada de garanție începe să curgă din nou de la data soluționării reclamației. Pentru a solicita o reclamație, procedați după cum urmează: Descărcați protocolul de reclamație aici și completați-l  - sau este suficient sa atașați factura originală, pe care puteți scrie de mână de ceea ce aveți nevoie. În cazul unui retur, vă rugăm să scrieți și numărul de cont unde vă vom trimite banii pentru returnarea mărfurilor și trimiteți împreună cu bunurile reclamate la adresa noastră: TifanTEX sro. 95136 Lehota, str. Hlavná 623. O copie a facturii - adică dovada achiziției - trebuie întotdeauna introdusă în colet. Trimiteți mărfurile ca pachet, niciodată cu plata la livrare, mărfurile trimise ramburs nu vor fi acceptate.

9. Soluționare alternativă a litigiilor:

Cumpărătorul - consumator - are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de rezolvare (prin e-mail la adresa podpora@tifantex.sk) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a tratat reclamația sau dacă crede, că vânzătorul a încălcat drepturile de consumator. Dacă vânzătorul răspunde negativ la această solicitare sau nu îi răspunde în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, consumatorul are dreptul de a depune o solicitare de inițiere a unei soluții alternative de soluționare a litigiilor (în continuare entitate ARS) în conformitate cu Legea 391/2015. Subiectele ARS sunt autorități și persoane juridice autorizate conform art. 3 din Legea 391/2015. Lista entităților ARS poate fi găsită pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace www.mhsr.sk. Propunerea poate fi depusă de către consumator în modul stabilit conform art. 12 din Legea 391/2015. Consumatorul poate depune o plângere și prin intermediul platformei alternative de soluționare a litigiilor RSO, care este disponibilă online pe https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint_sk 

Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către un consumator - o persoană fizică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai unui litigiu dintre un consumator și un vânzător care decurge dintr-un contract cu consumatorul sau este legat de un contract cu consumator. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor încheiate la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Subiectul ARS poate cere de la consumator plata unei taxe pentru începerea unei soluții alternative a litigiilor până la maximum 5 EUR cu TVA.

10. Protecția datelor cu caracter personal

Vom trata datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu Legea nr. 428/2002. privind protecția datelor cu caracter personal în sistemele informaționale. Toate datele furnizate de dvs. nu vor fi furnizate unei terțe părți, cu excepția transportatorilor sau a altor companii necesare procesării comenzilor. Datele pe care ni le furnizați după înregistrare sau acceptarea comenzii sunt stocate exclusiv pe serverul www.tifantex.ro și nu sunt accesibile terților sub nicio formă.

Următoarele date personale sunt stocate în bazele noastre de date:
În cazul unei persoane fizice - non-antreprenor/consumator: Nume, Prenume, Adresă, Număr de telefon, E-mail. În cazul unei persoane juridice - societate: Numele companiei, Numele persoanei responsabile, Prenumele persoanei responsabile, Adresa sediului social al companiei, Adresa de livrare a mărfurilor, telefon, E-mail. Toate datele personale pe care ni le furnizați în timpul înregistrării sau la crearea unei comenzi sunt folosite exclusiv în scopul procesării administrative a comenzii dvs., în scopul creării și arhivării documentelor fiscale și al administrării magazinului online www.tifantex.ro 

Datele dvs. personale sunt stocate în bazele de date www.tifantex.sk pentru o perioadă de 3 ani calendaristici. Puteți solicita ștergerea datelor personale din baza de date prin e-mail la podpora@tifantex.sk. Despre ștergerea datelor sau anulării înregistrării vă vom informa prin e-mail. În conformitate cu legea nr. 428/2002 privind protecția datelor cu caracter personal, operatorul magazinului online www.tifantex.ro se obligă ca datele personale furnizate de cumpărător prin intermediul formularului de comandă să nu fie furnizate unui terț fără acordul proprietarului acestor date. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aici: Procesarea și protecția datelor cu caracter personal.

Autoritatea de supraveghere:
Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, Staničná 9, 94901 Nitra
(Inspectorat al comerțului Slovac), Inspectoratul SOI pentru Regiunea Nitra, Staničná 9, 94901 Nitra)
contact: tel: 037/7720001, Fax: 037/7720024

11. Vânzarea mărfurilor cu restricții

Conform legilor în vigoare, achiziția unor tipuri de bunuri este limitată prin împlinirea vârstei de 18 ani, sau cu excepția acordată de Ministerul de Interne conform art. 8 alin. 2 din Legea nr. 190/2003 privind armele de foc și munițiile și cu privire la modificarea anumitor legi (în continuare lege).

Acestea sunt următoarele categorii de produse:

• arme și muniții de categoria A (art. 4 din lege),
• arme de categoria B (art. 5 din lege), supuse procedurii de autorizare și obligației de înregistrare conform părților a treia, a patra și a șasea din lege,
• categoria C arme (art. 6 din lege), supuse procedurii de autorizare și obligației de înregistrare conform părților a treia, a patra și a șasea din lege,
• arme de categoria C (art. 7 din lege), sub rezerva obligației de înregistrare conform art. 37 din lege,
• mijloace de autoapărare (sprayuri defensive, bastoane, boxeri, tonfe și alte produse)

Conform art. 2 alin. 1 litera a) prin lege arma se înțelege un dispozitiv portabil care trage, este conceput sau poate fi modificat pentru a trage un proiectil și al cărui principiu de funcționare este eliberarea imediată a energiei la tragere; partea sa principală, o parte a unei arme, o replică a unei arme și o imitație a unei arme sunt, de asemenea, considerate a fi o armă. Pentru a cumpăra aceste tipuri de mărfuri în magazinul nostru online, este, prin urmare, necesar să: trimiteți o fotocopie (lizibilă) a ambelor părți ale cărții dvs. de identitate: prin e-mail la adresa: objednavky@tifantex.sk

Fără îndeplinirea condițiilor de mai sus, comanda care conține oricare dintre tipurile de bunuri mai sus menționate nu poate fi finalizată și va fi anulată. Pe baza acordului cu vânzătorul, este posibilă finalizarea unei astfel de comenzi fără acest tip de articole. Toate datele cu caracter personal furnizate suplimentar sunt considerate confidențiale și sunt tratate în conformitate cu prevederile prevăzute în secțiunea Protecția datelor cu caracter personal ale clienților și conform Legii privind protecția datelor cu caracter personal. Înainte de finalizarea și trimiterea comenzii, clientul este informat cu privire la obligația de a introduce date corecte și valabile în comandă, iar prin introducerea și confirmarea comenzii, clientul confirmă faptul că a fost informat despre acest fapt și recunoaște că își asumă întreaga responsabilitate pentru posibila introducere a datelor incorecte și invalide. Armele, munițiile și obiectele pirotehnice nu pot fi trimise prin poștă sau alt serviciu de transport, iar după comandă, acestea trebuie ridicate personal de la punctul nostru de livrare.

 

Creat de sistem www.eshop-rapid.ro

ZjJkNDM1Y